piątek, 6 lutego 2015

Weekend podzielić na co u mnie

Cześć!
Na początku powiem,że już od paru dni zbierałam się na nową notkę,jednakże każda próba jej napisania kończyła się niepowodzeniem. I tak naprawdę nie miałam o czym zbytnio pisać.
Jednak jakoś poukładałam sobie te ostatnie dni i udało się. Pomimo braku przewodniego tematu coś jest. Aha,notki będę pisała raz w tygodniu,aby mieć,co opowiedzieć. Np. w piątek. Te wieczory są luźne,następnego dnia nie ma szkoły. Co o tym myślicie - napiszcie pod spodem :)

Ogólnie wszystko fajnie. Trochę choruję - nie mogę się wyleczyć do końca.
Jak już wspominałam ostatnio - rozmawiałam z panią od muzyki,która mi poleciła Pałac Młodzieży. Moja koleżanka uczy się śpiewu tam,podpytałam się jej i ponoć jest bardzo fajnie. Pójdę w poniedziałek i zobaczę.
Dzisiaj była u mnie przyjaciółka,zbierałyśmy informacje do referatu na historię...
Dostałam też rolę w przedstawieniu! To już moje czwarte. W czwartej klasie byłam,, Kasią'' w jasełkach,potem na rekolekcję jednym z ludzi,którzy rozmawiali o Jezusie,w ostatnich jasełkach aniołkiem, a właśnie teraz jestem,, Mamą Magdy'' na rekolekcjach.
Haha,więcej szczegółów Wam powiem bliżej rekolekcji :)
Em,jasełka tegoroczne były ważne,trzeba było wiele pracy włożyć... W grudniu dwa razy był występ. Klasy były podzielone na dwie grupy.
Ostatnio występowaliśmy (ja i moi znajomi) w przedszkolu dla takich malutkich dzieci,z których mieliśmy niewyobrażalną bekę :')
I wczoraj w Domu Spokojnej Starości. Ledwo na scenę wyszliśmy,a już seniorzy krytykowali. Panie,które tam prowadziły wszystko i opiekowały się starszymi płakały ze wzruszenia...
Fajnie. Potem pani przyniosła słodycze,wszyscy się rzucili,jakby na świecie już żadnych cukierków nie było XD

Dużo pracy mam przed sobą. Ten weekend jest ciężki. Na religię muszę zrobić model kościoła. Taki z pojemników,butelek - po prostu eko. Na technikę eko-samochód i metalowe pudełko na drobiazgi.

Na religii jest super sprawa - szykuję się do eliminacji do konkursu. Muszę przeczytać Ewangelię wg św. Łukasza. Ponad 100 stron - bynajmniej w moim Piśmie Świętym.
Lubię,religia mnie interesuje.

Przypomniało mi się,że muszę zrobić ulotkę o Egipcie,haha

Żyję na 4fun.tv. Praktycznie nic innego nie słucham.
Chodzą plotki,że Kwiat będzie w odcinku,, Szkoły''. Ale nie wiem,czy to prawda. Okaże się. Ale fajnie by było.

Słyszeliście już może ,,Cool Enough'' Elen Levon? Super!!!

Podsumowując - ten weekend jest ciężki. Ale ciężka praca się opłaca - jakoś to będzie. Na tym kończę dzisiejszy post.
Do usłyszenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz