czwartek, 29 stycznia 2015

PATRZ!!!

No,hejka Kochani!
Czasami jest tak,że ludzie stają na przeszkodzie. Ale dzisiaj już nie do końca o tym.

Bardziej chciałabym się skupić na istotnej rzeczy. Otóż marzenia ma każdy. I chce je spełnić. A są ludzie,którzy nie wierzą w Twój sukces.
Rok temu (nie cały)
Mój brat,kiedy zakładałam bloga był przekonany,że to nie wypali. Ale nie dlatego,że we mnie nie wierzył. Tylko dlatego,że dzieci w moim wieku nikt nie słucha. Nie ukrywam - we własnych oczach jestem dzieckiem - z tego powodu jestem także bardzo rada :)
I tak sobie pomyślałam,że mimo wszystko jestem ciekawa,jak to będzie.
,,Ciekawość to pierwszy stopień do piekła''
?
Moim zdaniem nie e.
I tak potem jak założyłam już to pomyślałam sobie jeszcze raz - no to patrz. Blog się bardzo rozwinął.
Teraz mam Was,nowego (bloga)...
Który w przeciwieństwie do tamtego nie odejdzie od tematyki,bo owej wcale nie ma :)
Jednym z plusów jest to,że można pisać to,co się żywnie podoba.
Ogólnie blog ma chyba same plusy :)

Jest też grupa ludzi,którzy po prostu nie wierzą. Twierdzą,że nie damy rady.
A moje zdanie o moich marzeniach jest takie - kiedyś będę tam,gdzie chcę.
Nie liczę (teraz bynajmniej) na karierę,na płytę...
Tylko chociaż na możliwość nagrywania Wam coverów na YT.
Może kiedyś mnie ktoś znajdzie,jakoś... No nie wiem... Doceni? Weźmie to co robię bardziej na poważnie?
Nie wiem.
Ja tylko bym chciała mieć jakąś grupkę ludzi,na której mogę polegać :)
Już teraz jakoś sobie na to pracuję powoli. Mam nadzieję,że nie pójdzie na marne :)

Często tak sobie przelewam myśli i dochodzę do wniosku,że skoro inni mogli to ja też :)

Przecież warto . I kiedyś ci,co teraz w nas nie wierzą,zobaczą,że jak chcemy to potrafimy.
Ja sama próbuję sobie udowodnić - iż potrafię. Aczkolwiek gdyby każda osoba zainteresowana muzyką miała zostać wokalistą to... Po prostu to nie jest realne. Bo byśmy mieli samych wokalistów :)

Wbrew tego,co mówią inni mam zamiar stanąć na drodze ich przekonaniom i pokazać,że dam radę :)

Będę kiedyś tam,gdzie chcę. Zobaczycie <3
# Stawiałam na krótki post. Nie chcę się rozpisywać :)

Obrazek poza tematem

2 komentarze:

  1. Wierzę, że kiedyś będziemy oglądać twoje teledyski na esce ;) Wierzę w Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zdarzyło mi się popłakać przez komentarz! :') Dziękuję
      Powodzenia w tańcu!!! <3
      Wzajemnie:wierzę,wierzę,wierzę w Ciebie!

      Usuń