Cześć!!!!!!!!!!!
Dzisiaj trochę inaczej.
Jak mówiłam na początku,trochę rysuję.
W większości w szkicownikach. Teraz jest konkurs ,,Selfie".
Po reakcji moich znajomych domyślam się,że teraz uznacie mnie za dziecko. Ja taka nie jestem,wiem to i to najważniejsze. Myślcie,co chcecie,ja się tym nie przejmuję c:
Otóż wczoraj skończyłam na ten konkurs pracę. Chciałam wyrazić siebie i myślę,że wyszło całkiem okey
Ogólnie jeśli chodzi o sukienkę to jest trochę smutna,tak mi się wydaje. I to jedyna rzecz,które nie wyszła tak,jak chciałam. Tłem są tytuły niektórych piosenek Dawida.
Moim zdaniem najfajniejsze są włosy i kokardka.
Cóż... zrobię jeszcze jeden projekt i już. Jest zbyt smutno i szaro :c
Co Wy myślicie?
Mam już gitarę. Ćwiczę trochę w wolnych chwilach. Dzisiaj przyjdzie gitara mojej siostry - wiecie, jak starsza ma,to czemu młodsza ma nie mieć???
No i będzie ,, Ania & Hania BAND" XD.
Ja od wczoraj jestem chora. Poszłam tylko na jasełka do przedszkola,odegrałam swoją rolę i poszłam do domu. W mojej szkole jest teraz bal przebierańców - chciałabym być... ale pewnie zakaszlałabym się na śmierć,dodatkowo mam gorączkę itd...
Ostatnio jestem jakaś taka chorowita. Przed świętami nie byłam 2 tygodnie w szkole,tak mnie wzięło.
Trudno się mówi.
Ja próbowałam narysować Kwiata na konkurs,który organizują na Facebooku. Nie wyszło XD. Ale do trzech razy sztuka...a nawet do ośmiu,hahaha.
Am....teraz wolne 2 tygodnie mamy... niektórzy,bo jeszcze "kolejni niektórzy" mają w poniedziałek szkołę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz