Aloha!!!
Każdy ma swoją własną historię bycia "kimś". Np. Kwiatonators.
Bo jak wiecie (lub nie) Kwiatonators to nie tylko dziewczyny. Oczywiście w większości,ale nie tylko.
Ja zastanawiam się czasami jak ja zostałam fanką Dawida i doszłam do wniosku,że dzisiaj Wam o tym opowiem.
Otóż pamiętacie czasy pierwszych singlów - ,,Biegnijmy" i ,,Na Zawsze"?
Ja całkiem dobrze. W 2013 ja i moja siostra miałyśmy wieeeelką fazę na słuchanie piosenek z 4Fun.tv. Moja mama już miała tego dosyć,nie mogła nic obejrzeć,bo jej córki ciągle słuchały i słuchały. To był wrzesień/październik.
Zwyczajne popołudnie. Zapowiedź piosenki ,,Na Zawsze" Dawida Kwiatkowskiego.
Ja oczywiście pierwszy raz słyszałam połączenie tego imienia z tym nazwiskiem. Od razu skojarzyło mi się to z Michałem Kwiatkowskim. I takie WHAT? Eee....tam.... to raczej nie jego brat.
Więc tak sobie pomyślałam,że to jakiś nastolatek,który rapuje i jego piosenki nie mają najmniejszego sensu. I zaczęła się piosenka. Ja,która zawsze komentuję piosenki nic nie powiedziałam. Skupiłam się na słowach,które były śpiewane przez Dawida. I zakochałam się w jego piosenkach. Następnego dnia na 4Fun leciało ,,Biegnijmy"... i tak się zaczęło. Potem była nauka,brak czasu.... ale to jakoś mi nie przeszkadzało w słuchaniu - jednak bardzo rzadko słuchałam. Dawid wydał płytę,potem w maju drugą...
Przyszły wakacje,piosenki wróciły,towarzyszyły,jednak dopiero w sierpniu. I wtedy można było mnie nazwać Oficjalną Kwiatonators.
Potem poznawałam swojego idola z każdym dniem coraz bardziej,słuchałam wywiadów,uczyłam się piosenek.
Zupełnie przypadkiem dowiedziałam się,że Kwiat wydaje kolejną płytę!!!
Którą miałam 2 dni po premierze <3,
Oczywiście bardzo Wam tą historię skróciłam. Nie wchodziłam już w szczegóły itd.
Jak Wy zostaliście Kwiatonators???
Historie są różne...
Ja jestem też trochę fanką Justina Biebera. Nie jakąś taką,że obwieszam ściany plakatami itd.
Lubię dużo artystów - Rihannę, Ellie Goulding, Saszan, a nawet zdarza mi się od czasu do czasu słuchać Kayah. Ale to wstyd słuchać tych wszystkich osób,nie? Bo rap jest the best,rap jest the best!!!!!!!
Rap to moim zdaniem nie muzyka. Ale nie mam nic przeciwko osobom,którzy słuchają właśnie tego. Akceptuję poglądy innych. Bynajmniej się staram.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz