sobota, 24 stycznia 2015

,,Odliczamy chwile i... nie zatrzyma nas już nic!"

Witajcie!
Przejdę od razu do rzeczy:
postanowiłam zrobić krótki filmik aniomowany. Jednakże wpadłam w nocy na nieco lepszy pomysł. Bajka jest gotowa w mniej/więcej 30%. Ale mój nowy pomysł wymaga więcej pracy i jest bardziej efektowny. Nie zdradzę szczegółów,będzie niespodzianka ;)
Bajeczkę zostawimy na wakacje,żeby pomiędzy coverami też była jakaś chwila rozrywki,haha

Cóż powiem tylko,że to jest totalnie zwariowane! Tym razem niepotrzebne są programy,wystarczy parę dni ciężkiej pracy,potem sklejenie w całość i już.

Może w tydzień się wyrobię,ale wątpię,bo jeszcze mam ,,Tajemniczy Ogród" na pierwszy dzień szkoły,a jestem na 20-stej stronie ;)

A ja lektur szybko nie czytam... staram się analizować słówko po słówku,żeby dokładnie zrozumieć,heh




       
Ostatnio dużo słucham Saszan,ale nie dlatego,żeby posłuchać tak o.

Bardziej staram się skupić na przesłaniu i tekście ;)

Nie ważne zresztą c: nie wiem,tak po prostu mnie naszło na odkrywanie przesłań,hahahahahahahahahah


1 komentarz: