niedziela, 18 stycznia 2015

Brawo,Dawid!

Hah,
czasami dziwi mnie to,że jestem poważna. Przeważnie śmieję się ze wszystkiego. Tak po prostu mam.
Ale nic,nic nie przebije mojej reakcji na to jak... mama Dawida go budzi... XD
Cały Szczecin mnie słyszał,hahaha...
No...właśnie nie.
Tak mnie to rozśmieszyło,że nawet nie miałam siły się śmiać,heh (?) Emm.. najbardziej śmieszne było to,że dokładnie wiem,co przeżywa moja mama,hehh ze mną też tak jest
Cóż... ogólnie to był najlepszy moment w tym roku.

Ale Dawid powiedział też to,co jest bardzo ważne.
Przecież tyle nastolatek się teraz tnie,że... masakra.
Racja. Niektóre przez ciężką sytuację w domu,niektóre dla tzw. ,,szpanu"

Ja rozumiem - ktoś ma ciężką sytuację,cokolwiek,ale no proszę... dla szpanu?

W ogóle nie można się ciąć. Ale to są emocje,ja rozumiem.

Dlatego trzymam się tej myśli i przyrzekam - nigdy się nie cięłam i nie mam zamiaru.
 Cytuję :

,,Widzę co się z tymi dzieciakami dzieje... Też z moimi fanami. Nie wiem co to wywołuje. Ale oni przez to potrafią wiesz... sztachać się po rękach. I chcę im pokazać,że warto żyć. Bo przecież warto" - Dawid Kwiatkowski

Dwa ostatnie zdania - tym trzeba się w życiu motywować,przypominać to sobie podejmując każdą decyzję. ,,Bo przecież warto".
Wiecie... nigdy nie widziałam przypadku,żeby ktokolwiek dbał tak o swoich fanów. Ja bym tu mogła godzinami cytować Dawida. Mówi wiele mądrych rzeczy. Dlatego chociażby należy mieć do niego  szacunek!

Hmmm... zwróćcie też uwagę na to,że Dawid ,,coś" robi. A nie (jak niektórzy w jego wieku) za przeproszeniem szlajo się po mieście,biero narkotyki itd.

Aha,ja tymczasem zapraszam na nowego Twittera
@Janjaaaaaa    KLIK 
 ;)

Wiem,ten post ma ,,mieszane uczucia".
Jednak zawsze warto mówić o takich rzeczach bez względu na wiek...

Dejw,szacunek,kłaniam się nisko za te piękne słowa!

 Wzruszyło mnie to.
Ja kiedyś lubiłam 1D. Ale nie wiem co się stało,że aż tak często ich już nie słucham. Jakoś tak... z resztą teraz też lubię
Dawid jest pierwszym idolem,który jest lubiany przez moją mamę - wiem dlaczego.
Po prostu nie dość,że Kwiat jest wspaniałą,inteligentną osobą,co ważne także  - jest Polakiem i moja mama wie,że jego brat,Michał,jest porządnym człowiekiem,więc czemu niby z Dawidem miało by być inaczej?
Na temat One Direction wcale się nie wypowiadała,ale jest zadowolona,że mam takiego a nie innego IDOLA

Ja jestem dumna z mojej mini obsesji - tak  jest,było i będzie. Po prostu jestem sobą

Dziękuję za komentarze Marice de Nile i Anitce ;)

1 komentarz:

  1. Nie ma za co ;) Piszesz tak fajne posty, że co chwilę patrzę, czy nie dodałaś nic nowego ;) Właśnie Dawid ma taką fajną, pozytywną energię, którą przekazuje fanom, pamiętam jak kuzynka była raz na jego koncercie i potem filmik mi pokazała, jak mieli zacząć krzyczeć wszystko co im leży na sercu. Opowiadała, że się tak wykrzyczała i od razu lżej jej się zrobiło. Zazdroszczę, bo też bym chciała jechać na jego koncert. Tez od roku już zbieram na koncert 1D, jeśli się odbędzie w Polsce :3

    OdpowiedzUsuń